Favoriter

Klara

Helt seriöst, min sötaste kompis! Man har alltid roligt med dig, och kan inte bli sur på dig! Skönaste humorn också (vill du klia min nalle på magen?) hihi, love you♥
Julia


Julia! :D Dej kan man prata om allt med, ALLT! Man gör alltid nått med dig, inte sitter på soffan, typ.. hehe
Jag älskaaaar dig!
Emma


Min syster och andra halva! Dig är jag med hela tiden, och jag älskar det!♥
Tänk att att middag med .... om inte du fanns.. *stelt* hahahaha!
Dig elskar jag
Filippa

Filippa, min gamle vän! Vi har gått i samma klass i 7 år! Så jävla söt och skön är du!
Love you♥

Det finns många fler, men idag blev det dom här :)


Kommentarer
Postat av: klara

naaaaaw, liv älskar dig! <33 hahaahahaaa sure.. ;) :P

2010-11-09 @ 20:42:52
URL: http://realated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0